dijous, 2 d’abril del 2020

Com tenir un animal dins de casa?

La Mar ens envia aquest repte... Oi que el podeu fer???


Com tenir un animal…
 dins de casa?
           
Heu tingut mai un animal dins de casa? (No el vostre gat, gos, conill ,etc.)
Ara us explico com fer-ho.

1.    Buscar a google del mòbil  el nom de l’animal que vulguis tenir a casa.
(No hi ha tots els animals.)

2.    Baixar una mica i trobareu mostra en 3D. Cliqueu a mostra 3D.

3.    Cliqueu al botó ra de dalt de la pantalla i mogueu el mòbil.  

4.    I ja teniu l'animal a casa.




aquest és el resultat:

Mar Barcelo Marin

2 comentaris:

  1. Hola Mar sóc el Julen es molt xulo jo o vaig provar amb un tauro.
    Adeu!!

    ResponElimina
  2. Hola Mar soc la Carlota.
    Jo opino que es super xulo.
    Jo ja ho vaig probar i em va encantar.
    Adeu ens veiem aviat.

    ResponElimina