dimarts, 28 d’abril del 2020

La llegenda de 4t A

Bon dia Nens i nenes!!

Aquí teniu la nova llegenda creada entre tots i totes, però sabeu el que ha passat? Dons que no hem aconseguit el final? Com acabariau aqusta història? Recordeu que aquesta setmana teniu la proposta de deixar un comentari al bloc!!

https://drive.google.com/open?id=1DwWRd5enkMAgZF2e1imGe1RJISTjnMOs

Sabeu una cosa? Mentre llegia la llegenda, he recordat aquella imatge d'en Miguel Àngel Sepúlveda que va dibuixar per la revista Garbuix.  A vosaltres?

Revista Garbuix (@garbuix) | Twitter

19 comentaris:

  1. Jajaja, m'agradat molt sobretot els noms (Bocatorta, Boca tortilla...).
    Un altre cosa que m'ha sorprès molt es que tenin en conta que l'hem fet tots juns i sense comunicarnos ens a quedat molt bé. una abraçada a tots!!!

    ResponElimina
  2. Bon dia classe.
    Quina gracia m'ha fet la historia i que sorti el Covid-19. Hem tingut molta imaginació.

    El final que proposo:

    El cavaller Batero va preguntar: ens voleu ajudar?
    Els dracs van contestar: doncs clar que si!!
    Tots junts investigant molt van trobar la cura del Covid 19 i així tota la gent i dracs van poder tornar a la normalitat.
    Aquest conte s'ha acabat i el Covid 19 A MARXAT!!!

    I conte contat aquell covid-19 ja s'acavat i tots van viure falisos i pardisos.

    ResponElimina

  3. Cloe Arias Reche 4rA

    Hola classe!!
    Aquí teniu el meu FINAL!!😎👍🏻

    Despres de parlar una bona estona o MOLTA estona amb el cavaller Batero li va donar uns consells a la Bocaprinsesa:
    Sigues FELIÇ. Perque sino no podras fer FELISOS als altres!
    I la bocaprincesa despres d'escoltar els consells del cavaller Batero va convidarlo a la FESTA!
    I TOTS JUNTS: EL BOCATORTILLA, EL BOCATORTA, EL ESTOFADO CON SALSA, LA BOCAPRINCESA I EL CAVALLER BATERO SOTA LA LLUM DE LA LLUNA JUNTS VAN MARXAR LLUNA EN DINS!!🌚👍🏻

    ResponElimina
  4. Hola sòc l'Ian Calvo i lo que mes gracia m'ha fet ha sigut la marca del móvil de la princesa(BOCA).
    La historia ha sigut molt divertida.

    ResponElimina
  5. Hola sòc el Pol Cabello. M'agradat molt la lluita de truites i tambe els noms dels dracs i el final de la llegenda.

    ResponElimina
  6. Bon dia soc la Maria Llach

    Aquesta és la meva continuació:

    El cavaller quan estava a uns metres de distància va cridar:
    -Ja soc aquí, que ha passat?
    i quan va arribar va dir:
    -però que feu tots aquí a ple confinament us podríeu infectar, tothom a casa ara mateix. És pel vostre bé, després ja ho celebrarem.
    Després tots els dracs se'n van anar cadascun a la seva cova.
    Al cap d'uns mesos el cavaller va anar a totes les coves que hi havien dracs i els va dir:
    -Ja podeu sortir!!! Em vençut el covid_19. I tots van fer una festa en que s'anaven afegint dracs, i van ser feliços i van menjar anissos.
    M'agradat molt fer la història.

    ResponElimina
  7. Hola sòc la Maria bosch i a mi m'ha agradat que sense un dibuix i una imatge ens hem inventat entre totes i tots tot un conte

    ResponElimina
  8. Hola
    El que més m'ha agradat han sigut els noms dels dracs Bocatorta, Bocatortilla, Bocaprincesa i Estofado con salsa. Son molt divertits.
    I també el telefon movil.

    Martina Fernández 4t.A

    ResponElimina
  9. Hola a mi el que m'ha agradat mes es quan diu: i va trucar al cavaller que es deia Batero que treballava de trobar la cura del covid-19...

    Mar

    ResponElimina
  10. anque no agi parsisipat en el conta ma agradat molt pero trovo ingust que sol surtin 3 nens i nenas de la clase.

    ResponElimina
  11. Hola sóc l'Adrià,

    M'ha agradat molt com ha quedat la historia, proposo de final:

    Que deixen anar a tots els dracs a la festa i ajuden al cavaller a trobar la vacuna contra el covid-19.

    Adrià 4tA

    ResponElimina
  12. Hola 4t soc la Ivet Cabanillas Vegas com va tot?
    La historia és per anviarla a una editorial és una pasada.
    M'agrda molt més que la histori de Sant Jordi a cadat magica i divertida.
    Lu més important és que u em fet entre tots i sagurament que si l'aguesim fet sols no auria quedat tan bé.
    Com molts de bosaltres me rigut molt am els noms son molt originals imagineubus un de la classe que es digues bocacruqueta com es quedariau?
    Tambe m'agradat els finals que eu dit als comentaris.
    Pero abera si algu s'anima a buscar un editorial per que u pasi amb un llibre io m'animo encantada algu més?

    Molts petons i moltes abrasades a tota la classe

    Ivet 4tA

    ResponElimina
  13. Hola!

    A mi m'han agradat molt els noms,son molt originals!!

    I també m'ha agradat quan truca pel telefon mòbil al caballer.

    Fins aviat!

    Jana Amela 4t.A

    ResponElimina
  14. Hola sóc l'Ian Pérez i jo crec que al final pot ser així:
    I quan va arribar el cavaller va dir:
    -He trobat la cura de al covid-19!
    I tots els habitants de Les Franqueses van anar a celebrar-ho a la festa.

    A mi el que mes m'ha agradat a sigut quan la lluita de globos d'agua.

    ResponElimina
  15. Hola soc Alba Verdaguer, m'ha agradat les guerres, de globus d'aigua i
    i de truites. M'ha agradat la ultima part de la historia; on deia que buscaven la cura del covid-19 o coronavirus.
    M'ha agradaria que al final del conte o la vida real trobessin la cura covid-19; i fer vida normal, i veure amics, amigues, familia ...

    ResponElimina
  16. Hola sóc el Martí Fernández, m'ha agradat la part que la boca princesa va trucar al cavaller que buscaba la cura del covid-19.A mi m'agradaria
    que la història acabes amb un final feliç.

    ResponElimina
  17. Bon dia nens i nenes de 4t!!
    Com veig que ja no hi ha més comentaris deixem aquesta activitat per acabada, gràcies per totes les aportacions, han estat molt positives!
    Gràcies els i les que heu aportat un nou final...
    I vet aquí un drac, vet aquí un gos, aquest conte s'ha acabat i el Covid-19 s'ha marxat! Com alguns i algunes heu proposat!

    Bona feina nenes i nens de 4tA!

    Cristina

    ResponElimina