divendres, 3 d’abril del 2020

Agència de Detectius


La Ivet ens comparteix la ressenya d'un llibre:

Hola 4t que tal?

Aquet temps de confinament esta sent una mica aborrit.
Tot i aixo vam anar a buscar uns llibres per tenir lectures increïbles i boniques.
Jo no vaig poder anar-los a buscar, pero els vam encarregar  jo em vaig demanar tres.
Es titulen: "Agencia de detectius num.2 Un repte en 24 hores", "Isadora Moon se'n va
de viatge" i "El nen que criava dracs".

Ja m'he acabat el de l'agencia i el d'Isadora, ara m'estic llegint el del nen. Pero vull compartir la lectura del libre de l'Agencia de detectius num.2 Un repta en 24 hores. Jo ja m'he llegit el 1 i el 2 i el que us explico es el 3.

Son un nen i una nena que fan de detectius. El recomaneria a les persones que els i agrada els llibres d'accio, de misteri i d'intriga. La nena es diu Tiril i el nen Oliver. Una senyora velleta esta a punt de ser atropellada per un cotxe que va a tota velocitat. L'agencia li promet que intentarien saber qui era el que hi anava dins el cotxe abans de la posta de sol i ho aconsegueixen! Pero si voleu saber que passa us l'heu de llegir. Us el recomano molt!!!!



Agencia de Detectives Núm. 2 - 3 Un reto en 24 horas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada