dilluns, 23 de març del 2020

Invader

INVADER

Aquests dies que estem tancats a casa m’estic avorrint mooooolt,
però un dels dies vaig tenir una idea… Fer un invader sobre fusta!
aprofitant una fusta d’estanteria vella.

Primer de tot, amb el meu pare vem medir la fusta i vam fer una
cuadricula, després amb un llapis vaig marcar els quadrats on hi
havia d’haver l’invader.

Em vaig equivocar 2 cops, un perquè l’havia fet en vertical i era
en horitzontal i l’altre el vaig fer massa cap un costat i no m’hi
cabia. Després per no equivocar-me més, vaig calcular a on
havia d'anar, i ho vaig fer bé. 

Després amb l’invader marcat el vaig resseguir amb permanent
negre, un cop fet això vaig marcar les ulleres i les vaig pintar
amb acrílic negre. Quan va estar sec vaig esborrar el llapis
del vermell i el vaig pintar amb acrílic vermell, quan es va
assecar vaig fer el mateix amb el groc i el blanc. Un cop tot
sec vaig corregir els petits errors, vaig resseguir el permanent
negre i vaig borrar la cuadrícula de fora.

                 Després de tot això el vaig tenir acabat!!!    
                               
                                 Aquest és el resultat

Maria Llach 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada