dilluns, 28 de desembre del 2015

TREBALL AMB LES CARBASSES

A TRAVÉS DE LA CARLOTA QUE ENS VA PORTAR UNA CARBASSA GRAN A L'AULA I LA VA VOLER COMPARTIR AMB P5 A I B, HEM INICIAT UN TREBALL SIGNIFICATIU ON LA CARBASSA HA ESTAT L'EIX CENTRAL DE LES SESSIONS MATEMÀTIQUES I DE DESCOBERTA... NO NOMÉS L'HEM DESCOBERT PER DINS I PER FORA, TAMBÉ COM PODEN SER DE DIFERENTS LES CARBASSES, LES HEM CLASSIFICAT PER COLORS I PER MIDES...I HEM ARRIBAT A FER UN TREBALL SOBRE EL PES! HEM PESAT LES CARBASSES I ENS HEM POGUT PESAR NOSALTRES I ORDENAR-NOS SEGONS EL PES...TOT UN TREBALL MATEMÀTIC ON LES HIPÒTESIS HAN ESTAT MOLT PRESENTS I LES COMPROVACIONS, A VEGADES SORPRENENTS, ENS HAN AJUDAT A PODER ANAR ENTENEN PERQUÈ NO SEMPRE EL MÉS ALT ÉS EL QUE PESA MÉS, O PERQUÈ EL QUE NEIX AL GENER NO ÉS EL QUE PESA MÉS... UNES PROPOSTES SIGNIFICATIVES QUE HAN ESTAT RECOLLIDES EN BONA PART EN LA DOCUMENTACIÓ QUE US HEM PREPARAT A L'ÀLBUM I QUE ELS VOSTRE FILLS/ES US PODRAN ANAR EXPLICANT. PERÒ EL TREBALL AMB LES CARBASSES NO ES VA ACABAR NOMÉS EN L'ÀMBIT DE DESCOBERTA I MATEMÀTIQUES, TAMBÉ EN LES SESSIONS D'ART ENS HA ACOMPANYAT! ...JA VEUREU ELS RESULTATS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada